سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورق گالوانیزه مبارکه

نمایه گروه

پویااستیل یک شرکت بازرگانی فولاد است که دفتر مرکزی آن در ایران است. شرکت ما با بیش از 10 سال تجربه در این صنعت، با همکاری با تامین کنندگان مختلف در ایران، خدمات باکیفیت تخصصی از جمله منبع یابی، بازرسی، تدارکات را به مشتریان خود ارائه می دهد. در حال حاضر در خاورمیانه، خاور دور تجارت می کند. شرکت بازرگانی فولاد ما با تولیدکنندگان مختلف فولاد شراکت نزدیک دارد. ما را قادر می سازد تا انواع اقلام را با بهترین شرایط و ضوابط ارائه دهیم. هدف شرکت ما این است که با دستیابی به رضایت کلی مشتری در عملکردهای مختلف تامین، "شریک کارآمد شما" باشیم.

Pooiasteel.Co تامین کننده و توزیع کننده انواع: کلاف نورد گرم نورد سرد کلاف ورق گالوانیزه مبارکه فولادی میلگرد سیم میلگرد میلگرد تورفتگی میله مربع مقطع فولادی ppgi تیر آهن پروفیل آسیاب لوله فولادی

روز دوشنبه 7 آذر 1399، IME برای اولین بار شاهد معامله 1000 تن ورق رنگی فولاد مبارکه در محل معاملات معدنی و صنعتی خود بود.

شرکت فولاد مبارکه به طبقه معاملاتی IME رنگ داد

بر اساس گزارش روابط بین الملل و روابط عمومی IME، IME همچنین 125070 تن HRS، 1000 تن CRS، 3000 تن ورق فولادی گالوانیزه، 20 تن میله مسی و 1060 تن آلومینیوم روی کف فروخته است.

 

 بر اساس این گزارش، این بورس 18 هزار و 199 تن محصولات پلیمری، 1755 تن روغن پایه، 14 هزار تن ته خلاء، 2 هزار و 757 تن قیر در تالار معاملات نفت و پتروشیمی فروخته است.

 

 علاوه بر این، مشتریان 14470 تن قیر در رینگ صادراتی IME خریداری کردند.

 

محل معاملات بعدی بازار جانبی IME بود که 286 تن PDA در آن فروخته شد